Liderzy, stratedzy, wojownicy – razem by zwyciężać!

11.2019
WARSZAWA

XI FORUM

XI Forum Sales Performance

Na którą z hybrydowych strategii sprzedażowych zdecydować się w dłuższej perspektywie? Jaki jest sens zmian zachodzących w omnichannel? Czy można przejść cyfrową transformację w 4 tygodnie? Jak zmieniają się portret i potrzeby klienta?


W odpowiedzi na Państwa potrzeby zapraszamy na drugi z cyklu
#DigitalMeetUP – spotkanie online prowadzone przez liderów sprzedaży


NIE PRZEGAP POTENCJAŁU! – AKTUALNE STRATEGIE SPRZEDAŻOWE OD LIDERÓW RYNKU

CZWARTEK - 21 MAJA 2020
GODZINA 10:00-12:15

Pandemia zmieniła nasz sposób pracy i przeniosła nas do nowej rzeczywistości, która wymaga reorganizacji działań, narzędzi oraz sposobu myślenia. Czas na zmianę doraźnych rozwiązań w długofalowe strategie, dzięki którym będziemy świadomie budować nową jakość obsługi klienta. Wirtualne zespoły, digitalizacja relacji handlowiec-klient, rozwój kanału e-commerce – to nasza przyszłość, która już się zaczęła! Zapraszamy Państwa na drugie spotkanie z serii #DigitalMeetUP, podczas którego poznamy trendy e-commerce, sprawdzone narzędzia oraz aktualne strategie sprzedażowe rekomendowane przez ekspertów w branży.

Interaktywne spotkanie poprowadzą:

Dawid Ostręga

Dawid Ostręga Director Shell Energy Poland Trener Główny Kraków Kings

Jakub Gierszyński

Jakub Gierszyński Dyrektor E-commerce i Marketingu Inter Cars

Damian Łuczkowski

Damian Łuczkowski Country IKEA for Business Coordinator IKEA

AGENDA SPOTKANIA:

INSPIRACJA SPOZA ŚWIATA SPRZEDAŻY: E-MOTYWOWANIE I E-TRENOWANIE DRUŻYNY SPORTOWEJ W ERZE COVID-19

Dawid Ostręga Dawid Ostręga, Director, Shell Energy Poland, Trener Główny, Kraków Kings

  • Efektywne spotkanie wirtualne – to się musi udać! Zbiór zasad i rekomendacji
  • Czy e-trening działa? Organizacja, motywacja, rezultaty!
  • Co ma drużyna sportowa do biznesu? – lekcje gotowe do wdrożenia w zespołach sprzedażowych

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK Z UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

E-COMMERCE ERY COVID-19: TRENDY, NARZĘDZIA, STRATEGIE – SPRAWDZILIŚMY!

Jakub Gierszyński Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu, Inter Cars

  • Wyjaśnijmy to raz na zawsze: wirus vs rynek e-commerce – szansa czy zagrożenie?
  • Żeglując podczas sztormu – kluczowe zmiany w omnichannel i ich praktyczne konsekwencje
  • Cyfrowa transformacja w 4 tygodnie? TAK! Stwórz action plan krok po kroku

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK Z UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

Damian Łuczkowski Damian Łuczkowski, Country IKEA for Business Coordinator, IKEA

  • Chwila prawdy! – Ile nowego jest w „nowym kliencie”? Aktualny portret
  • Zespół sprzedażowy w kryzysowym czasie – Realne wskaźniki sukcesu sprzedażowego i sprawdzone metody ich osiągania
  • Stare nawyki, nowe rozwiązania, czyli nasza koncepcja strategii hybrydowej – global view

Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK Z UCZESTNIKAMI SPOTKANIA

PODSUMOWANIE SPOTKANIA I DALSZE ROZMOWY W POKOJU CZATOWYM

#DigitalMeetUP to platforma do aktywnej wymiany najświeższych doświadczeń i bieżącej wiedzy – w formie regularnych spotkań online. Zapraszamy do udziału w wirtualnych meetingach, podczas których mogą Państwo dzielić się swoją wiedzą, zadawać pytania w czasie rzeczywistym i nawiązywać nowe kontakty biznesowe – tak, jak podczas naszych konferencji!

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W DIGITAL MEETUP?

  1. Porcja świeżych doświadczeń i ogromna dawka strategicznej wiedzy – bez wychodzenia z domu, on demand!
  2. Możliwość komunikacji w czasie rzeczywistym – zadawaj pytania praktykom lub dyskutuj na czacie z kolegami „po fachu”
  3. Trendy, narzędzia i strategie polecane przez praktyków sprzedaży – na bazie ich doświadczeń z ostatnich tygodni
  4. Możliwość skonfrontowania swoich codziennych praktyk – z liderami sprzedaży e-commerce
  5. Szeroki zakres omawianych zagadnień – dostosowany do obecnej sytuacji oraz Twoich indywidualnych potrzeb
  6. Nowoczesna i prosta forma zdobywania wiedzy – wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu

PARTNER

PATRON MEDIALNY