Liderzy, stratedzy, wojownicy – razem by zwyciężać!

11.2019
WARSZAWA

XI FORUM

XI Forum Sales Performance

Program

Dzień 1 Dzień 1, 27.11.2019 - środa

Otwarcie konferencji

Zespół, czyli kolektyw indywidualności, któremu przyświeca jeden nadrzędny cel

Dawid Ostręga Dawid Ostręga, Director, Shell Energy Poland, Trener Główny, Kraków Kings

  • Indywidualność w zespole plus moc drużyny, czyli jak wygrać razem
  • Historie prawdziwych sukcesów i porażek
  • Wspólny cel jako siła jednocząca zespół

Cyfrowe zaufanie – jak je budować dzięki współpracy i technologii

Dariusz Kwieciński Dariusz Kwieciński, Prezes Zarządu, Fujitsu

  • Wyzwania stawiane przez cyfrowy świat
  • Zaufanie w relacjach biznesowych
  • Technologia służy człowiekowi… (nie odwrotnie)

Rozszerzona Inteligencja a wydajność sprzedaży

Tomasz Wyszyński Tomasz Wyszyński, VP Global Marketing Analytics & AI, Schneider Electrics

  • Machine Learning, AI, Deep Learning – rzeczywistość vs marketing
  • Jakie są największe benefity dla sprzedaży?
  • Jak wdraża się te rozwiązania w praktyce?

Innowacja w sprzedaży – trzy kluczowe wymiary. Jak nowoczesna sprzedaż przeradza się we wspólne kreowanie wartości i rozwiązań

Krzysztof Nawelski Krzysztof Nawelski, Dyrektor ds. Innowacji, Santander Consumer Bank S.A.

  • W interakcji z klientem: współtworzenie wartości jako proces innowacji angażujący klienta i sprzedawcę
  • W procesie sprzedaży: myślenie projektowe
  • W rozwoju nowych produktów i usług: sprzedaż jako istotny punkt kontaktu z klientem

Platynowy Klub Alior Bank, czyli opowieść o tym, jak motywacja stała się kluczem do skutecznej sprzedaży:

Marek Wasilewski Marek Wasilewski, Managing Director, Alior Bank

Sebastian Lachowski Sebastian Lachowski, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

  • Czy zasada ekskluzywności naprawdę działa
  • Jak STALE motywować sprzedaż w SZYBKO zmieniających się warunkach
  • Jakie są żelazne, a raczej „platynowe” zasady motywowania sprzedaży

Przerwa kawowa

Warsztaty

SYNERGY

Moderator sesji:

Anna Ledwoń-Blacha Anna Ledwoń-Blacha, Creative Owner, More Bananas & Co-Founder i Organizator CRASH Mondays

Budowa zintegrowanego planu rozwoju. Master Plan w kontekście zmian zachodzących na rynku oraz w samej organizacji

Grzegorz Lot Grzegorz Lot, były Wiceprezes, Vattenfall Sales oraz Tauron Sprzedaż, Dyrektor Wykonawczy odpowiedzialny za strategię kliencką, Tauron Polska Energia

  • Dlaczego i kiedy warto budować zintegrowane plany operacyjne
  • Master Plan – tworzenie i zarządzanie jego wdrożeniem
  • Czy Master Plan jest świętością, czy można go modyfikować i co się stanie, jeśli to zrobimy

Zespół sprzedażowy jako inicjator i lider działań harmonizujących współpracę międzydziałową

Bartłomiej Busz Bartłomiej Busz, Managing Director, Head of Eastern Europe, Miller Graphics Poland Sp. z o.o.

  • Jak dzięki zaangażowaniu zespołu sprzedaży lepiej wspierać dobre praktyki współpracy?
  • Jak pogodzić operacyjne cele różnych obszarów przedsiębiorstwa?
  • 4K (kompromis, konsensus, konfrontacja, komunikacja) – jak mogą pracować na wspólny sukces?
  • Dajmy sobie szansę – jasne zasady i spójne cele w organizacji jako źródło przewagi konkurencyjnej

Przerwa obiadowa

Rozmawiaj z człowiekiem a nie klientem.

Małgorzata Bieniaszewska Małgorzata Bieniaszewska, Właścicielka, MB Pneumatyka, Businesswoman, przewodnicząca zespołu małych i średnich przedsiębiorstw Rady ds. Przedsiębiorczości przy Prezydencie RP

  • Typy komunikacyjne-kim jest nasz klient
  • Dopasowanie komunikacji w relacji klient-sprzedawca
  • Z kim lepiej nie zaczynać

Wszechocean Dopaminy – zmiana paradygmatu w sprzedaży

Bartosz Zamirowski Bartosz Zamirowski, Partner Zarządzający, Bizlab

  • D’où venons nous? Que sommes nous? Où allons nous? Co ma Gaugin do Sales Performance?
  • Poczucie humoru – biznesowa supermoc dla wybranych czy dla każdego?
  • Czego poszukują twoi klienci? Generacje Y, Z, C oraz młodzi emeryci
  • Najpierw Sales Force, potem klient – przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu handlowców B2C i B2B
  • Jak uzależnić klienta? Dopamina i oksytocyna w praktyce lojalności

Przerwa kawowa

Od momentów „aha!” do efektu „wow!” – sześć kroków Design Thinking w strategicznej wojnie o lepsze Customer Experience

Ewelina Ciach Ewelina Ciach, Senior Value Advisor & Design Thinking Coach, SAP, Customer Experience Advisory, Middle and Eastern Europe

  • Ucieczka ze strategii defensywnej jako początek drogi do zbudowania przewagi konkurencyjnej
  • Jak wspólnie z klientem poznać jego potrzeby i motywacje, aby osiągnąć efekt „wow!”
  • Jak utrzymać w rozwijającej się firmie startup mentality

PEOPLE

Moderator sesji:

Radosław Żemło Radosław Żemło, Dyrektor Sprzedaży, Grupa Pracuj, Właściciel Leadership Academy, www.leadershipacademy.pl, Członek Rady Nadzorczej, Columbus Energy S.A.

Zdeformowany model przywództwa – jak go uniknąć i pozostać trzeźwo myślącym liderem

Tomasz Włastowski Tomasz Włastowski, Sales Coach/Interim Project Sales Manager, były dyrektor sprzedaży Lenovo Polska

  • Skrajne modele zarządzania
  • Anty-trendy przywództwa dużych organizacji
  • Zarządzanie przez zaniechanie
  • Delegowanie uprawnień jako metoda na nieśmiertelność

To be a Leader

Andrzej Cichocki Andrzej Cichocki, CEO, CPC Group Inc.

  • Dowiesz się jak skutecznie wykorzystywać z zespołem Model APQ.
  • Poznasz narzędzia menadżerskie oraz sprzedażowe, które pozwolą osiągnąć skuteczność sprzedawcy na poziomie nawet 80 %.
  • Sprawdzisz, czy jesteś prawdziwym liderem

Przerwa obiadowa

O sukcesie organizacji decydują ludzie – skorzystaj z doświadczenia 9-krotnego laureata konkursu na najlepszego pracodawcę w Polsce

Radosław Żemło Radosław Żemło, Dyrektor Sprzedaży, Grupa Pracuj, Właściciel Leadership Academy, www.leadershipacademy.pl, Członek Rady Nadzorczej, Columbus Energy S.A.

  • Jak budować zaangażowanie zespołów i stale zwiększać ich efektywność
  • Wpływ kultury organizacyjnej na efektywność zespołu
  • Kompetencje i umiejętności idealnego menadżera

Nie trzeba mieć doskonałych ludzi, żeby mieć doskonały, zaangażowany i lojalny zespół sprzedażowy

Tomasz Włostowski Tomasz Włostowski, Dyrektor Sprzedaży regionu Centrum, SIG Sp. z o.o.

  • Budowanie zaangażowania w organizacji:
    • Employee Experience vs Customer Experience
    • Wykorzystanie zaangażowania zespołów w budowaniu lojalności klientów – w oparciu o metodologie Belbina
  • Zarządzanie ludźmi bazujące na ich potencjale, efektywność zespołów
  • Rozwój współpracy i komunikacji

Przerwa kawowa

Zwinne zarządzanie sprzedażą – instrukcja obsługi

Szymon Negacz Szymon Negacz, Sales Consultant & Owner, SellWise

  • Jak zaaplikować podejście agile do rzeczywistości sprzedażowej?
  • Czy podejście wywodzące się z lean management jest w stanie zwiększyć wyniki sprzedaży?
  • Jak zwinność wpływa na konkurencyjność firmy?
  • Jakich efektów spodziewać się po wdrożeniu zwinnego zarządzania sprzedażą?

DATA AND INNOVATION

Moderator sesji:

Wojciech Mikucki Wojciech Mikucki, CEO, Sellions

Innowacyjne i inspiracyjne metody sprzedaży w TV oraz Internecie – Czas Transformacji.

Michał Zychowicz Michał Zychowicz, Digital Product Development Manager, TVN Discovery Polska

Marcin Wiktorski Marcin Wiktorski, Strategy & Digital Development Manager, TVN Discovery Polska

  • Zmiana ścieżki konsumenckiej – nowe punkty styku z konsumentem.
  • Transformacja – przenikanie się świata Digital z TV
  • Technologia (AI) jako sposób na innowacyjne adresowanie potrzeb konsumenckich

CRM jako skuteczne narzędzie wsparcia procesów biznesowych i sprzedaży.

Marcin Rzeczkowski Marcin Rzeczkowski, Digital Development Director, H2H.tech

  • Jakie dane zbierać i jak skutecznie wykorzystywać je do wsparcia sprzedaży
  • Największe wyzwania związane z wykorzystaniem danych Klientów: segmentacja, automatyzacja, efektywne zarządzanie i higiena danych.
  • Korzyści z badania i wyliczania CLV – jak poznać prawdziwą wartość Klienta

Przerwa obiadowa

Sprzedaż większa o 27%? Formuła Sales Acceleration jako rewolucja w handlu bezpośrednim

Jacek Maciak Jacek Maciak, CEO & Co-founder, Salesbook

Maciej Głowacki Maciej Głowacki, CTO & Co-founder, Salesbook

  • sprzedaż wobec technologii chmury i sztucznej inteligencji
  • narzędzia pozwalające na opisanie obiektywnymi danymi sprzedaż bezpośrednią
  • zarządzanie procesem sprzedaży bezpośredniej poprzez dane analityczne

Successful sales leadership – leading beyond control

Frans-Willem de Kloet Frans-Willem de Kloet, Partner at VarsoGroup, Former CEO at UPC (Liberty Global)

Wojciech Mikucki Wojciech Mikucki, CEO, Sellions

  • Leading through control and giving back
  • Motivate sales to work as a team
  • Channel conflict, how to create benefit

Przerwa kawowa

Pobudź swój biznes – digitalowe rozwiązania kluczem do maksymalizacji zysków sprzedaży

Monika Kołodziejczyk Monika Kołodziejczyk, CEO, ThinkDigital

  • Planowanie ekosystemu dla działań digital
  • Synergia narzędzi = skuteczniejsza sprzedaż
  • Połączenie online i offline, aby uzyskać więcej…
  • Lista pełna inspiracji – wybrane narzędzia przydatne w codziennej pracy operacyjnej

Wieczorny koktajl

Dzień 2 Dzień 2, 28.11.2019 - czwartek

Ineraktywne grupy dyskusyjne

SYNERGY

Moderator sesji:

Anna Ledwoń-Blacha Anna Ledwoń-Blacha, Creative Owner, More Bananas & Co-Founder i Organizator CRASH Mondays

Temat zaprezentujemy wkrótce

Piotr Sędor Piotr Sędor, National Field Sales Manager, Unilever

Od szalonego pomysłu prezesa do produktu idealnie dopasowanego do rynku. Jak z „nice to have” zrobić „must have”

Łukasz Kłos Łukasz Kłos, Country Manager Poland, HUGO.legal

  • Metody zbadania dopasowania rynkowego produktu – jak się upewnić, że produkt czy usługa są potrzebne
  • Główne grzechy firm technologicznych
  • Jak z noname stać się rozpoznawalną, globalną marką

Przerwa kawowa

Marketing & Sprzedaż – jak poprzez wspólne działanie poprawić efektywność sprzedaży

Anna Ledwoń-Blacha Anna Ledwoń-Blacha, Creative Owner, More Bananas & Co-Founder i Organizator CRASH Mondays

  • Synergia – jakie konsekwencje niesie za sobą jej brak
  • Media społecznościowe jako lustrzane odbicie oferowanych produktów i usług
  • Współpraca między marketingowcem a handlowcem – success story

Jak zachwycać klientów – droga od sprzedawcy do doradcy

Piotr Strzyżewski Piotr Strzyżewski, Konsultant ds. Zdrowia Organizacji przy BNP Paribas Factoring

  • Jak przestać konkurować ceną, a skupić się na relacjach
  • Czwarta rewolucja w sprzedaży – co nowego wnosi do sprzedaży model Challenger Sales
  • W jakim kierunku zmienia się świat biznesu i jak za nim nadążyć
  • Proces przejścia od sprzedaży do doradztwa – jak skutecznie wdrożyć do firmy nową strategię

PEOPLE

Moderator sesji:

Radosław Żemło Radosław Żemło, Dyrektor Sprzedaży, Grupa Pracuj, Właściciel Leadership Academy, www.leadershipacademy.pl, Członek Rady Nadzorczej, Columbus Energy S.A.

Nadzieja umiera ostatnia – dlaczego handlowcy ściemniają swoim szefom

Andrzej Twarowski Andrzej Twarowski, CEO, Sandler Training - TPSI

  • Pułapki w jakie wpadają handlowcy w rozmowach z klientami
  • Kaskada zmyleń w relacji klient-handlowiec-menadżer
  • Dlaczego tak trudno handlowcom zamknąć leada

Skuteczne wynagradzanie handlowców – w poszukiwaniu Świętego Graala

Tomasz Zagdan Tomasz Zagdan, Commercial Operations Leader, Canon Polska

  • Indywidualizacja systemu celów i nagród
  • Wykorzystanie badań naukowych i zaawansowanej analityki
  • Praca bez wynagrodzenia zmiennego

Przerwa kawowa

Myślenie sprzedażą w High Performing Organization (HPO)

Dawid Pyszniak Dawid Pyszniak, CEO, Compass & Partners

  • Trialog, czyli jak przenieść sprzedaż na wyższy poziom
  • Less work more value – metoda HPO w praktyce
  • Sprawdzone sposoby na efektywną sprzedaż

Skuteczny zespół sprzedaży

Piotr Kolasiński Piotr Kolasiński, B2C Sales Director, Multimedia Polska S.A.

  • Jak zbudować zespół sprzedaży?
  • Motywacja i kontrola – kluczem do sukcesu.
  • Czy cel organizacji jest celem zespołu?

DATA AND INNOVATION

Moderator sesji:

Wojciech Mikucki Wojciech Mikucki, CEO, Sellions

Jak wspólnie osiągnęliśmy sukces w zespole multikanałowym – biznes widziany oczami sąsiednich departamentów

Paweł Płatek Paweł Płatek, Zastępca Dyrektora Komercyjnego, Orange Polska

  • Model współpracy w zespole multikanałowym
  • Zróżnicowane podejście do zespołów własnych oraz outsourcingowych
  • Dialog cross departamentowy – zrozumienie biznesu
  • Zalety i wady mieszanych zespołów w jednej strukturze zarządczej
  • Działania, które zwiększają efektywność zespołów multikanałowych

400%-owy wzrost sprzedaży – wykorzystanie kanału e-commerce do skutecznej promocji produktów

Mariusz Lubieniecki Mariusz Lubieniecki, Field Force Director z doświadczeniem w rynkach Modern Trade, Traditional Trade, Farmacja i sieci apteczne

  • Co wiemy o klientach sklepów internetowych
  • Jak skutecznie dotrzeć do klienta e-commerce
  • Jak promować produkty, żeby klient chciał po nie sięgnąć?
  • Czy inwestycja w kanał e-commerce jest opłacalna?

Przerwa kawowa

Polityka cenowa w dobie omnichannel

Michał Zimiński Michał Zimiński, Dyrektor, Simon-Kucher & Partners

  • Obecne rozumienie omnichannel, czyli o czym w ogóle mowa
  • Sprzedaż i ustalanie cen w epoce cyfrowej, czyli co należy zmieniać, aby się dostosować lub wyprzedzić konkurencję
  • Perspektywy na przyszłość, czyli od czego powinna zacząć moja firma

Social selling – nowoczesny sposób na skrócenie dystansu z klientami B2B

Katarzyna Sitarska Katarzyna Sitarska, Social Selling Program Manager, Canon Polska

  • Jak zmieniają się zachowania klientów B2B w Polsce i na świecie?
  • Główne filary social sellingu z punktu widzenia handlowca B2B
  • Procesy sprzedażowe z wykorzystaniem LinkedIn – przykłady Canon
  • 5 elementów profilu handlowca na LinkedIn
  • Rola szefa sprzedaży w realizowaniu działań social selling w zespole handlowym

Przerwa obiadowa

Szef gotowy do skalowania – jak motywować organizację sprzedażową

Paweł Maślakiewicz Paweł Maślakiewicz, Dyrektor ds. Zarządzania Sprzedażą, Grupa Lotos

Sprzedaż głupcze! Czy social selling może być narzędziem cyfrowej transformacji sprzedaży w B2B?

Łukasz Maroszczyk Łukasz Maroszczyk, B2B Digital Activation Lead, Signify

  • Dowód na to, że proces sprzedaży zmienił się przez ostatnie trzy lata bardziej niż przez ostatnie ćwierć wieku – jak nie przegapić pociągu, który właśnie odjeżdża
  • Czego nauczyliśmy się w ciągu czterech lat prowadzenia programu Social Selling – najczęstsze błędy oraz dobre praktyki do wdrożenia od zaraz
  • Jak zwiększyć efektywność sprzedawców poprzez Social Selling: dostępne narzędzia, marka osobista, zasięg komunikacji i czym są mikro-momenty
  • Czy Social Selling sprawdzi się w mojej branży – jak to sprawdzić?

Temat zaprezentujemy wkrótce

Rafał Badowski Rafał Badowski, Aftersales and Customer Experience Director, MAZDA MOTOR POLAND

Podsumowanie wydarzenia

Zakończenie Forum

PARTNER

PATRON MEDIALNY