Liderzy, stratedzy, wojownicy – razem by zwyciężać!

11.2019
WARSZAWA

XI FORUM

XI Forum Sales Performance

Program

Dzień 1 Dzień 1, 27.11.2019 - środa

Otwarcie konferencji

Zespół, czyli kolektyw indywidualności, któremu przyświeca jeden nadrzędny cel

Dawid Ostręga Dawid Ostręga, Director, Shell Energy Poland, Trener Główny, Kraków Kings

  • Indywidualność w zespole plus moc drużyny, czyli jak wygrać razem
  • Historie prawdziwych sukcesów i porażek
  • Wspólny cel jako siła jednocząca zespół

Cyfrowe zaufanie – jak je budować dzięki współpracy i technologii

Dariusz Kwieciński Dariusz Kwieciński, Prezes Zarządu, Fujitsu

  • Wyzwania stawiane przez cyfrowy świat
  • Zaufanie w relacjach biznesowych
  • Technologia służy człowiekowi… (nie odwrotnie)

Rozszerzona Inteligencja a wydajność sprzedaży

Tomasz Wyszyński Tomasz Wyszyński, VP Global Marketing Analytics & AI, Schneider Electrics

  • Machine Learning, AI, Deep Learning – rzeczywistość vs marketing
  • Jakie są największe benefity dla sprzedaży?
  • Jak wdraża się te rozwiązania w praktyce?

Innowacja w sprzedaży – trzy kluczowe wymiary. Jak nowoczesna sprzedaż przeradza się we wspólne kreowanie wartości i rozwiązań

Krzysztof Nawelski Krzysztof Nawelski, Dyrektor ds. Innowacji, Santander Consumer Bank S.A.

  • W interakcji z klientem: współtworzenie wartości jako proces innowacji angażujący klienta i sprzedawcę
  • W procesie sprzedaży: myślenie projektowe
  • W rozwoju nowych produktów i usług: sprzedaż jako istotny punkt kontaktu z klientem

Przerwa kawowa

Ineraktywne grupy dyskusyjne

SYNERGY

Budowa zintegrowanego planu rozwoju. Master Plan w kontekście zmian zachodzących na rynku oraz w samej organizacji

Grzegorz Lot Grzegorz Lot, były Wiceprezes, Vattenfall Sales oraz Tauron Sprzedaż, Dyrektor Wykonawczy odpowiedzialny za strategię kliencką, Tauron Polska Energia

  • Dlaczego i kiedy warto budować zintegrowane plany operacyjne
  • Master Plan – tworzenie i zarządzanie jego wdrożeniem
  • Czy Master Plan jest świętością, czy można go modyfikować i co się stanie, jeśli to zrobimy

Jak wspólnie osiągnęliśmy sukces w zespole multikanałowym – biznes widziany oczami sąsiednich departamentów

Paweł Płatek Paweł Płatek, Zastępca Dyrektora Komercyjnego, Orange Polska

  • Model współpracy w zespole multikanałowym
  • Zróżnicowane podejście do zespołów własnych oraz outsourcingowych
  • Dialog cross departamentowy – zrozumienie biznesu
  • Zalety i wady mieszanych zespołów w jednej strukturze zarządczej
  • Działania, które zwiększają efektywność zespołów multikanałowych

Przerwa obiadowa

Social selling – nowoczesny sposób na skrócenie dystansu z klientami B2B

Katarzyna Sitarska Katarzyna Sitarska, Social Selling Program Manager, Canon Polska

  • Jak zmieniają się zachowania klientów B2B w Polsce i na świecie?
  • Główne filary social sellingu z punktu widzenia handlowca B2B
  • Procesy sprzedażowe z wykorzystaniem LinkedIn – przykłady Canon
  • 5 elementów profilu handlowca na LinkedIn
  • Rola szefa sprzedaży w realizowaniu działań social selling w zespole handlowym

Zespół sprzedażowy jako inicjator i lider działań harmonizujących współpracę międzydziałową

Bartłomiej Busz Bartłomiej Busz, Managing Director, Head of Eastern Europe, Miller Graphics Poland Sp. z o.o.

  • Jak dzięki zaangażowaniu zespołu sprzedaży lepiej wspierać dobre praktyki współpracy?
  • Jak pogodzić operacyjne cele różnych obszarów przedsiębiorstwa?
  • 4K (kompromis, konsensus, konfrontacja, komunikacja) – jak mogą pracować na wspólny sukces?
  • Dajmy sobie szansę – jasne zasady i spójne cele w organizacji jako źródło przewagi konkurencyjnej

Przerwa kawowa

400%-owy wzrost sprzedaży – wykorzystanie kanału e-commerce do skutecznej promocji produktów

Mariusz Lubieniecki Mariusz Lubieniecki, Dyrektor ds. Sprzedaży w kanale Trade i Farmacja, Harper Hygienics S.A.

  • Co wiemy o klientach sklepów internetowych
  • Jak skutecznie dotrzeć do klienta e-commerce
  • Jak promować produkty, żeby klient chciał po nie sięgnąć?
  • Czy inwestycja w kanał e-commerce jest opłacalna?

PEOPLE

Zdeformowany model przywództwa – jak go uniknąć i pozostać trzeźwo myślącym liderem

Tomasz Włastowski Tomasz Włastowski, były dyrektor sprzedaży, Lenovo Polska

  • Skrajne modele zarządzania
  • Anty-trendy przywództwa dużych organizacji
  • Zarządzanie przez zaniechanie
  • Delegowanie uprawnień jako metoda na nieśmiertelność

O sukcesie organizacji decydują ludzie – jak budować zaangażowanie zespołów i stale zwiększać ich efektywność

Radosław Żemło Radosław Żemło, Dyrektor Sprzedaży, Grupa Pracuj, Współtwórca, Leadership Academy

  • Jak budować zaangażowanie zespołów i stale zwiększać ich efektywność
  • Wpływ kultury organizacyjnej na efektywność zespołu
  • Kompetencje i umiejętności idealnego menadżera

Przerwa obiadowa

Od momentów „aha!” do efektu „wow!” – sześć kroków Design Thinking w strategicznej wojnie o lepsze Customer Experience

Ewelina Ciach Ewelina Ciach, Senior Value Advisor & Design Thinking Coach, SAP, Customer Experience Advisory, Middle and Eastern Europe

  • Ucieczka ze strategii defensywnej jako początek drogi do zbudowania przewagi konkurencyjnej
  • Jak wspólnie z klientem poznać jego potrzeby i motywacje, aby osiągnąć efekt „wow!”
  • Jak utrzymać w rozwijającej się firmie startup mentality

Wszechocean Dopaminy – zmiana paradygmatu w sprzedaży

Bartosz Zamirowski Bartosz Zamirowski, Partner Zarządzający, Bizlab

  • D’où venons nous? Que sommes nous? Où allons nous? Co ma Gaugin do Sales Performance?
  • Poczucie humoru – biznesowa supermoc dla wybranych czy dla każdego?
  • Czego poszukują twoi klienci? Generacje Y, Z, C oraz młodzi emeryci
  • Najpierw Sales Force, potem klient – przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu handlowców B2C i B2B
  • Jak uzależnić klienta? Dopamina i oksytocyna w praktyce lojalności

Przerwa kawowa

Zwinne zarządzanie sprzedażą – instrukcja obsługi

Szymon Negacz Szymon Negacz, Sales Consultant & Owner, SellWise

  • Jak zaaplikować podejście agile do rzeczywistości sprzedażowej?
  • Czy podejście wywodzące się z lean management jest w stanie zwiększyć wyniki sprzedaży?
  • Jak zwinność wpływa na konkurencyjność firmy?
  • Jakich efektów spodziewać się po wdrożeniu zwinnego zarządzania sprzedażą?

DATA AND INNOVATION

Temat zaprezentujemy wkrótce

Piotr Sędor Piotr Sędor, National Field Sales Manager, Unilever

CRM w optymalizacji procesów biznesowych w segmencie FMCG. Kompleksowe podejście – od pomysłu do sprzedaży produktu

Małgorzata Rykucka Małgorzata Rykucka, Head of CRM Poland & Baltics, L’Oréal CMO Team

  • Korzyści z badania i wyliczania CLV (estymacje ścieżki zakupowej i „rozwoju” klienta)
  • Rekomendacje zakupowe i kampanie automatyczne – co powinniśmy automatyzować a czego lepiej nie 
  • Segmentacja sprzedażowa i behawioralna – dlaczego warto?
  • W jaki sposób skutecznie wykorzystywać kampanie custom audience, testy, oceny i rekomendacje

Przerwa obiadowa

Od szalonego pomysłu prezesa do produktu idealnie dopasowanego do rynku. Jak z „nice to have” zrobić „must have”

Łukasz Kłos Łukasz Kłos, International Sales Executive, Ailleron

  • Metody zbadania dopasowania rynkowego produktu – jak się upewnić, że produkt czy usługa są potrzebne
  • Główne grzechy firm technologicznych
  • Jak z noname stać się rozpoznawalną, globalną marką

Pobudź swój biznes – digitalowe rozwiązania kluczem do maksymalizacji zysków sprzedaży

Monika Kołodziejczyk Monika Kołodziejczyk, CEO, ThinkDigital

  • Planowanie ekosystemu dla działań digital
  • Synergia narzędzi = skuteczniejsza sprzedaż
  • Połączenie online i offline, aby uzyskać więcej…
  • Lista pełna inspiracji – wybrane narzędzia przydatne w codziennej pracy operacyjnej

Przerwa kawowa

Co zrobić, aby móc spokojnie patrzeć w przyszłość – o automatyzacji w sprzedaży

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Wieczorny koktajl

Dzień 2 Dzień 2, 28.11.2019 - czwartek

Ineraktywne grupy dyskusyjne

SYNERGY

TVN Media Sp. z o.o. – temat zaprezentujemy wkrótce

Polityka cenowa w dobie omnichannel

Michał Zimiński Michał Zimiński, Director, Simon-Kucher & Partners

Przerwa kawowa

Marketing & Sprzedaż – jak poprzez wspólne działanie poprawić efektywność sprzedaży

Anna Ledwoń-Blacha Anna Ledwoń-Blacha, Creative Owner, More Bananas & Co-Founder i Organizator CRASH Mondays

  • Synergia – jakie konsekwencje niesie za sobą jej brak
  • Media społecznościowe jako lustrzane odbicie oferowanych produktów i usług
  • Współpraca między marketingowcem a handlowcem – success story

W poszukiwaniu nowego klienta – kilka słów o prospectingu

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

PEOPLE

Jak pogodzić skuteczność z nowoczesnością – trendy w wynagradzaniu handlowców

Tomasz Zagdan Tomasz Zagdan, Commercial Operations Leader, Canon Polska

  • Skuteczne systemy premiowania – wczoraj i dziś.
  • O trendach, czyli w jakich kierunkach podążają zmiany w wynagradzaniu handlowców
  • Co powoduje, że firmy odnoszą sukcesy lub ponoszą porażki przy zmianach systemów premiowania Działów Sprzedaży

Jak zachwycać klientów – droga od sprzedawcy do doradcy

Piotr Strzyżewski Piotr Strzyżewski, Konsultant ds. zdrowia organizacji

  • Jak przestać konkurować ceną, a skupić się na relacjach
  • Czwarta rewolucja w sprzedaży – co nowego wnosi do sprzedaży model Challenger Sales
  • W jakim kierunku zmienia się świat biznesu i jak za nim nadążyć
  • Proces przejścia od sprzedaży do doradztwa – jak skutecznie wdrożyć do firmy nową strategię

Przerwa kawowa

Temat zaprezentujemy wkrótce

Tomasz Włostowski Tomasz Włostowski, Dyrektor Sprzedaży, SIG

Sekret skutecznego zespołu sprzedażowego B2B

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

DATA AND INNOVATION

Analityka a wzrost możliwości operacyjnych sprzedaży

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Żyjemy w trudnych i wymagających czasach – o czwartej rewolucji w sprzedaży

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Przerwa kawowa

Długofalowe strategie optymalizacji – w jaki sposób definiować KPI, by stały się narzędziem do wprowadzania usprawnień

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Staw czoło wirtualnym zagrożeniom – jak dbać o bezpieczeństwo danych

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Przerwa obiadowa

Szef gotowy do skalowania – jak motywować organizację sprzedażową

Paweł Maślakiewicz Paweł Maślakiewicz, Dyrektor ds. Zarządzania Sprzedażą, Grupa Lotos

Sprzedaż głupcze! Czy social selling może być narzędziem cyfrowej transformacji sprzedaży w B2B?

Łukasz Maroszczyk Łukasz Maroszczyk, B2B Digital Activation Lead, Signify

  • Dowód na to, że proces sprzedaży zmienił się przez ostatnie trzy lata bardziej niż przez ostatnie ćwierć wieku – jak nie przegapić pociągu, który właśnie odjeżdża
  • Czego nauczyliśmy się w ciągu czterech lat prowadzenia programu Social Selling – najczęstsze błędy oraz dobre praktyki do wdrożenia od zaraz
  • Jak zwiększyć efektywność sprzedawców poprzez Social Selling: dostępne narzędzia, marka osobista, zasięg komunikacji i czym są mikro-momenty
  • Czy Social Selling sprawdzi się w mojej branży – jak to sprawdzić?

Temat zaprezentujemy wkrótce

Rafał Badowski Rafał Badowski, Aftersales and Customer Experience Director, MAZDA MOTOR POLAND

Podsumowanie wydarzenia

Zakończenie Forum

PARTNER

PATRON MEDIALNY