Liderzy, stratedzy, wojownicy – razem by zwyciężać!

11.2019
WARSZAWA

XI FORUM

XI Forum Sales Performance

Relacja 2019

XI Forum Sales Performance odbyło się 27-28 listopada 2019 roku w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Interaktywna formuła eventu sprawiła, że to jedyne wydarzenie tego typu w Polsce, dedykowane profesjonalistom odpowiedzialnym za procesy sprzedażowe w firmach. Głównym celem spotkania była wymiana wiedzy i doświadczeń oraz skonfrontowanie różnych punktów widzenia w mniejszych grupach dyskusyjnych.

W programie tegorocznej edycji znalazło się aż 27 sesji warsztatowych, współtworzonych przez uczestników Forum. Korzyści z nowej formuły spotkania to przede wszystkim – różnorodna tematyka, omówienie aktualnych i nurtujących zagadnień oraz dynamiczna wymiana wiedzy i inspiracji w mniejszym gronie praktyków. Uczestnicy Forum podzielili się na grupy warsztatowe, aby w kameralnym gronie podyskutować o trendach, nowych rozwiązaniach oraz najlepszych praktykach, które mają wpływ na poprawę wyników sprzedaży i wzrost przychodów firmy.

Opinie Uczestników

„(…) Forum Sales Performance było świetną okazją do spotkania się z praktykami, jak i z osobami zainteresowanymi tematyką, której poświęcone było to wydarzenie. Dlatego cieszę się, że mogłem poprowadzić jeden z warsztatów. Równie cenna była dla mnie możliwość posłuchania, co inne osoby z niewątpliwie dużym doświadczeniem w sprzedaży mają do powiedzenia podczas ich wystąpień oraz w trakcie rozmów.”


Michał Czuryło Partner, radca prawny KONIECZNY, WIERZBICKI KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH
Michał Czuryło

„(…) Na konferencjach organizowanych przez Blue Business Media jestem często, bo zawsze mogę być pewien wartości merytorycznej i trafnie dobranych prelegentów. XI Forum Sales Performance było znakomitą okazją, aby spotkać się w interdyscyplinarnym gronie praktyków biznesu. Uczestnicy wzięli  udział w interesujących sesjach tematycznych oraz panelach dyskusyjnych, a także wymienili się informacjami o trendach i wyzwaniach rynku podczas wieczornego koktajlu. Dziękuję za zaproszenie i do zobaczenia przy kolejnych edycjach!”


Jakub Gierszyński Dyrektor E-commerce i Marketingu INTER CARS / LIBERTY MOTORS
Jakub Gierszyński

„(…) Sukcesem konferencji są jej uczestnicy i ich zaangażowanie. To było widać od pierwszego momentu, nawet gdy jeszcze byli lekko zaspani pierwszego poranka. Ciekawe pytania oraz angażujący networking od samego początku. „


Dawid Ostręga SHELL ENERGY POLAND, Trener Główny KRAKÓW KINGS
Dawid Ostręga

„(…) Doskonały event do znalezienia inspiracji i przemyślenia tematów, które są dla nas ważne i jednocześnie umykają nam, gdy jesteśmy mocno zaangażowani w pracę operacyjną. Przedstawiane case study dostarczają gotowych do zaadaptowania rozwiązań, a spotkania z ciekawymi ludźmi,  wymiana doświadczeń i rozmowy nas wzbogacają. Konferencja jest również doskonałym miejscem do nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych.”


Badowski Rafał Aftersales and Customer Experience Director MAZDA MOTOR POLAND
Badowski Rafał

„(…) Forum Sales Performance to wydarzenie, które weszło już na stałe do kalendarza liderów i strategów sprzedaży. Podczas XI edycji miałam okazję wystąpić na nim w podwójnej roli – jako prelegent i uczestnik. Mogłam podzielić się swoim doświadczeniem w budowaniu relacji z odbiorcami i uzyskać sporo cennych inspiracji. Polecam.”


Małgorzata Bieniaszewska Właścicielka, MB PNEUMATYKA, Businesswoman, przewodnicząca zespołu małych i średnich przedsiębiorstw Rady ds. Przedsiębiorczości przy Prezydencie RP MB PNEUMATYKA
Małgorzata Bieniaszewska

„(…) Czasy się zmieniają, a jedna rzecz się nie zmienia: potrzebujesz inspiracji, nowego spojrzenia, czasami jednego słowa, które uruchomi ścieżkę myślenia i działania. Warto było spędzić dwa dni na konferencji Sales Performance, bo wróciłem do domu z wieloma ścieżkami. Teraz chadzam sobie nimi sprawdzając, która przyda się najlepiej w rozwoju kluczowego obszaru – sprzedaży w mojej firmie.”


Bartosz Zamirowski Partner Zarządzający BIZLAB
Bartosz Zamirowski

„(…) Podobała mi się bardzo otwartość uczestników i chęć interakcji z prowadzącymi. Było widać, że na sali są praktycy z doświadczeniem i realnymi wyzwaniami biznesowymi. Mam nadzieję, że znaleźli wiele podpowiedzi i inspiracji.”


Dariusz Kwieciński Prezes Zarządu FUJITSU
Dariusz Kwieciński

„(…) Dziękuję za zaproszenie, profesjonalną obsługę i miłą atmosferę podczas całego eventu. Uważam tę konferencję za bardzo udaną pod kątem zarówno merytorycznym, jak i logistycznym.”


Paweł Płatek Zastępca Dyrektora Komercyjnego ORANGE POLSKA
Paweł Płatek

Galeria zdjęć z Edycji

PARTNER

PATRON MEDIALNY